Så fiiint! :)

Jag var nyss inne på Cocoo.se och fick syn på dessa populära cupcake halsband och rosett hårspänne! Så fint♥ Inspererades faktist att gå in på Cocoo.se av Foki's blogg! - Så fina saker har Cocoo.se!
Jag tipsar om Cocoo.se om ni leter efter annorlunda smycker i olika stilar :) ♥

Här är två smycken som jag tyckte var fina! (fanns dock mycket mer jag tyckte var fint också)♥

Rosa cupcake halsband! Jätte fint =)




Svart hårspänne - rosett! Så söt :)♥







Jag vet att många andra bloggar också har tagit upp detta om cupcake halsband och allt vad det heter. Men jag tar upp detta för jag tycker om dessa! Inte för att vara någon wannabe bloggare.. Endast för jag gillar dessa.. *suck*..

Kram, ^^


Kommentarer
Postat av: Millie

hejsan, jätte fin blogg :) allt bra ?

2010-02-08 @ 18:31:23
URL: http://millielindeblom.blogg.se/
Postat av: Laura :'3

VILL HA!! :D

2010-02-09 @ 07:56:14
URL: http://mummz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0