Skolbarn - to much makeup?

Hejsan bloggläsare!
Jag har suttit och fillosoferat om att skolbarn i min ålder dvs. 12år har väldigt mycket smink. Själv så har jag mascara för det mesta, men ibland kan jag ta på lite ögonskugga och eye pencil också.
Barn som liksom inte har dålig hy, eller ogämn hy är inte behov av fondation. Men varför har dom de då? En fråga som återstår att se.
Jag personligen har aldrig andvänt foundation. Knappt haft på mig det! För min egen del så tycker jag att huden blir konstig av dessa foudation. Själv tror jag att barn i min ålder får finare hy utan så mycket smink!

Dock finns det undantag. Det finns dom som verkligen behöver foundation & sådant pga. mycket dålig hy!

-
Vad andvänder du för smink?♥

Här kommer en video ang. skol sminkning som också ska vara lätt och gå snabbt!
Lagom mycket också. Själv gillar jag videon!♥



- Vad tyckte du om videon?

Kommentarer
Postat av: emma roos

hej tack för din komentar och snygg blogg komentera gärna mer på min blogg hihi

2010-01-31 @ 20:57:34
URL: http://wwwnissenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0