Ett litet sminktips..

Hejsejs!
Nu så lägger jag in ett litet sminktips. Igår fick jag ett nytt läppstift av mamma. Tycker det mer är skimmerstift än läppstift, and i love it! :)
Lite info om stiftet:
Luktfritt
Inte djurtestat
Fin, skimrande ljusrosa färg
Jag tycker att det är fint direkt när man tagit på "glanset" men det finaste av allt är när det gått in lite i läpparna och glittrar! För er som inte gillar kladdigt läppglans så mycket, då är IsaDora Crystal Gloss ett bra alternativ. Det är ju trots allt ett gloss i det hela!
Jag har nummer 80. Det som snyns på bilden! :) Pris: 95kr ca.dsd

Kommentarer
Postat av: Matilda

Bara älskar IsaDora från början men glosset slår allt ! så fint och passar verkligen din hud nyans! love it!

2010-06-15 @ 21:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0